Občas se stane, že váš satelitní přijímač zobrazí chybovou hlášku a nehrají vám programy.
V tomto článku najdete význam jednotlivých chybových oznámení satelitního operátora Skylink.
Mezi základní chyby patří opačně vložená karta , dlouhé období bez sledování TV - například na chatě nebo nezaplacený servisní poplatek
Výbornou pomůckou je také obyčejná školní guma - pokud se karta nechce chytit nebo vypisuje chybu a služby jsou zaplacené zkuste přegumovat čip karty a kartu znovu vložit do přijímače - výsledky jsou překvapivě dobré
Informaci o tom jaké služby jsou na kartě zaplacené si můžete ověřit na hlavní stránce www.skylink.cz
V přijímači není vložena dekódovací karta. Zkontrolujte, zda je v přijímači vložena dekódovací kartu Skylink.
Neznámá karta.Ověřit správné vložení správné karty.
Překontrolujte správné vložení dekódovací karty Skylink do satelitního přijímače/modulu. Karta se vkládá čipem dozadu a nahoru, nebo čipem dozadu a dolů. Pokud ani takto nedojde k nápravě, může jít o závadu dekódovací karty. Před odesláním karty k reklamaci ale ještě doporučujeme otestovat tuto kartu v jiném satelitním přijímači (nejlépe v některé prodejně satelitní techniky).
Program je kódovaný. Zkontrolujte parametry naladění programu, ale také, zda je program součástí vámi předplaceného programového balíčku. Přepněte na program ČT1 HD a vyčkejte cca 30 minut – pokud program ani tak nenaběhne, je potřeba poslat na vaši dekódovací kartu nové aktivační zápisy (prostřednictvím sekce Správy karty).
Program je kódovaný na základě požadavku vysílatele. Nemáte oprávnění sledovat tento program.
Program je kódovaný. Zkontrolujte parametry naladění programu, ale také, zda je program součástí vámi předplaceného programového balíčku. Přepněte na program ČT1 HD a vyčkejte cca 30 minut – pokud program ani tak nenaběhne, je potřeba poslat na vaši dekódovací kartu nové aktivační zápisy (prostřednictvím sekce Správy karty).
Karta nebyla delší dobu používána. Přepněte na program ČT1 HD a vyčkejte cca 30 minut. Pokud pak daný program nenaběhne, je potřeba poslat na vaši dekódovací kartu nové aktivační zápisy (prostřednictvím sekce Správy karty).
Nesprávná karta. Program je kódován systémem od jiného operátora. Vložte správnou dekódovací kartu Skylink.
Zkontrolujte parametry naladění programu, pravděpodobně máte naladěnou špatnou předvolbu České televize určenou pro jiné operátory. Správné parametry programů České televize naleznete na webových stránkách zde.
Karta se synchronizuje. Pokud se karta s vysíláním nesynchronizuje, přepněte na jiný program z nabídky Skylink.
Není signál – problém není na dekódovací kartě Skylink. Překontrolujte nastavení přijímače a satelitní paraboly. Je zapotřebí kontaktovat techniky, kteří Vám prováděli instalaci.